Monday 23 January 2012

AKU SAYANG KAU BRO !

aku ada kawan . dia baik kat aku . selalu bagi nasihat dan dorogan kat aku . kalau ada apa apa masalah aku akan share dengan dia . dia terlalu baik kat aku . boleh dikatakan setiap masalah yang aku hadapi mesti minta pendapat dari dia . aku dah anggap dia macam abang aku sendiri . dia anak pertama dalam family dan aku pun anak pertama gak . kitowang banyak persamaan . pengalaman hidup yang kitowang tempuhi selama ni pun boleh dikatakan hampir sama gak . tpi kenapa sejak2 ni aku  suka timbulkan masalah dengan dia? . setiap kali aku ada masalah,dia pun turut tersangkut dalam masalah aku dan ni akan menyebabkan tiba2 aku gaduh dengan dia disebabkan salah faham yang berlaku . aku taknak sebenarnya libatkan dia dalam masalah aku, tpi disebabkan aku takada teman yang boleh share masalah menyebabkan aku mencari dia . aku tahu kau mesti rasa marah , bosan dan muak dengan perangai aku .tapi aku nak kau tahu yang kau jelah yang  betul2faham aku .bila ade salah faham mesti datang dari aku kan ? so,aku nak mintak maaf kat kau lah atas apa yang aku dah buat kat kau .aku sayang kau macam darah daging aku sendiri . setiap masa kalau buat apa apa aku mesti ingat abang aku seorang ni . aku tak pernah rasa macam mana sayang seorang adik kat abang dia .bila aku senang aku ingat kau dan bila kau susah aku nak bantu sangat . rezeki harus dikongsi bersama kan ? mungkin aku bukanlah kawan baik kau sebelum ni . mungkin ada ramai lagi. tapi aku nak kau tahu yang aku tak pernah marah kat kau even kadang3 masalah tu bukan datang dari aku .aku nak kita jadi sahabat sampai mati .susah senang kita sama sama . suka duka pun sama sama  . aku sayang kau bro !

No comments:

Post a Comment